Ben je bestuurder van een bewonerscollectief dat zich steeds meer ontwikkelt tot een professionele organisatie? Of ben je leider van een bewonersbedrijf dat groeit? Ongetwijfeld kom je in verschillende fases van ontwikkeling en groei uitdagingen tegen op het gebied van personeel, administratie en wet- en regelgeving.
In deze serie kennissessies gaan we in op verschillende aspecten van je organisatie zoals werkgeverschap, wet- en regelgeving en het werven van goede mensen voor je organisatie. Je kan je aanmelden voor één of meerdere sessies.
Hoe vind je goede vrijwilligers, bestuursleden en personeel? Dinsdag 4 juni 2024 15.30-19.00 uur
Hoe werf jij gemotiveerd personeel, vrijwilligers en geschikte bestuursleden? Met professioneel recruiter Eugene vd Hemel. Eugene heeft jarenlang ervaring met recruitment in het bedrijfsleven en deelt zijn lessen graag met ons. Naast een stuk theorie over het hoe van de juiste mensen aan je binden, is er ook ruimte voor jouw casus.
Eugene gaat in ieder geval in op vragen als: Hoe kijk je op een andere manier naar wie je aan boord hebt en wat je nodig hebt? Welke kwaliteiten brengen ze en welke mis je? Hoe ga je actief zoeken naar mogelijke kandidaten? Wat mag je van ze verwachten?
Deze sessie vindt plaats op het kantoor van LSA bewoners. Het adres is Korte Elisabethstraat 15-17 in Utrecht (op loopafstand van station Utrecht Centraal). We sluiten af met soep en een broodje.